luni, 21 martie 2011

Cum sa iti faci referralii premium fara CARD!

Am avut si la status dar nu toti ati vazut, anyway aici va prezint metoda prin care foarte usor puteti sa le faceti la referalii vostrii premium fara CARD!

Exemplu concret:

Sa zicem ca ai cativa colegi in clasa care vor si ei niste bani, pai simplu tu le ceri 10 lei pentru membru PREMIUM, apoi strangi de la fiecare suma respectiva si cand consideri tu ca ai timp te duci frumusel la o banca BRD de la tine din oras cu buletinul, banii si cu o foaie pe care sa scrieti acest cont bancar.

Cont BRD : RO57BRDE260SV37045672600

Va duceti cu cele 3 obiecte in mana si le inmanati casierei si ii spuneti ca vreti sa faci o depunere in contul ala si cam atat, dureaza cam 3 minute maxim, dupa care va da o foaie sa semnati si o luati cu voi.

Daca aveti scanner sau daca vreti sa se intample totul mai rapid puteti scana foaia respectiva si sa mi-o trimiteti mie pe YM.Sau ziua urmatoare o sa vad pe brd-net.ro depunerea ta.

Asa bun, ti-am dat niste bani, acum ce?

Acum tu trebuie sa ai cont de paypal si dupa ce vad ca tranzactia a avut loc cu succes pe cardul meu, atunci iti trimit 2.5$ per fiecare premium care vrei sa faci .

Apoi tu pur si simplu intrii cu team viewer la ei in PC si le cumperi premium cu contul tau de PAYPAL!

Prin acest fel si eu castig si voi castigati!

Nu dau tepe, nu am dat niciodata, am imprumutat cred ca peste 70$ la multi straini si multi au incredere in mine :) Am 17 ani nu 12 sau 13.

Contact : masters_darkness

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu